Lijsttrekkers maken Telegraaf

Inspireert, innoveert

Menerva bedenkt, ontwikkelt en helpt bij:

  • Strategie, positionering, vernieuwing, interim- en projectmanagement;
  • Ondersteunen van organisaties die willen innoveren en groeien;
  • Conceptontwikkeling en realisatie van producten en diensten;
  • Business development, beleidsontwikkeling
  • Mediaproductie

Menerva heeft oog en hart voor de mogelijkheden van organisaties om nieuwe wegen naar de klant te vinden. Vernieuwing, verbetering en groei zijn onze drivers. Het inzetten van media en het versterken van de mensen in de organisatie is onze passie.

Menerva helpt bij het verwezenlijken van gestelde doelen. We onderzoeken welke mensen en middelen het best kunnen worden ingezet en met welke partijen kan worden samengewerkt. Menerva draagt oplossingen aan die voor uw bedrijf of organisatie geschikt zijn, vanuit haar ervaring met managen en media. Bedrijven en organisaties bekijken de mediaontwikkelingen buiten hun eigen omgeving vaak vanaf een afstand, omdat intern de kennis en ervaring ontbreekt om erin mee te kunnen gaan. Menerva is er juist voor die organisaties. We bieden inspiratie, en het inzicht om innovatieve oplossingen te bedenken. En het liefst willen we zelf betrokken zijn bij het uitvoeren van die innovaties, of het nu gaat om het coachen van de leiders in de organisatie of het inspireren en motiveren van de medewerkers.  We kunnen het hele proces van concept tot en met implementatie aanjagen en begeleiden.

 

De Telegraaf komt maandag 6 maart met een speciale verkiezingseditie die deels is samengesteld door de leiders van zes politieke partijen. In de krant mogen Mark Rutte (VVD), Lodewijk Asscher (PvdA), Geert Wilders (PVV), Emile Roemer (SP), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) ieder drie pagina’s vullen met boodschappen die zij belangrijk vinden. Ze zijn voor één dag hoofdredacteur van hun eigen Telegraaf.

Het is niet de eerste keer dat De Telegraaf politici de krant laat vullen. Ook in 2006, 2010 en 2012 maakte de politiek er zijn eigen verkiezingskranten. “Met de vierde verkiezingskrant bouwen we verder aan een mooie traditie van De Telegraaf”, aldus hoofdredacteur Paul Jansen. “Ik ben heel benieuwd met welke spraakmakende voorpagina’s mijn collega’s, de zes gast-hoofdredacteuren, onze lezers maandag gaan verrassen.” Meer bij De Telegraaf

HL | 03/03/2017 11:30